Általános Szerződési Feltételek
Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a https://takaritasszolnok.hu/ weboldalon üzemeltetett szolgáltatás használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. A Weboldalon való regisztrációval, illetve a Weboldal által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével, megrendelés leadásával a Megrendelő magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen ÁSZF-et. Az ÁSZF ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a Megrendelő kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF változásait nyomon követi. A Weboldalt kiskorúak nem használhatják. Amennyiben a Megrendelő a jelen ÁSZF-et nem fogadja el, úgy nem jogosult a Weboldal használatára, illetve a Weboldal által kínált szolgáltatások igénybevételére. Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani. A módosított rész vagy új ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított ÁSZF publikálásra kerül a Weboldalon.
Üzemeltető/Szolgáltató adatai:
„TISZTA OTTHON”
Adószám: 68260297-1-36
Székhely: 5000 Szolnok, Kellner Gy. utca 5/2.
honlap: www.takaritasszolnok.hu
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-
1. Alapvető rendelkezések
1.1. A jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen dokumentum értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
1.2. Jelen dokumentum 2017.07.01 naptól visszavonásig hatályos. A dokumentum módosításáról az Üzemeltető a szolgáltatás weboldalán ad tájékoztatást.
1.3 Jelen ÁSZF nyelve a magyar. A „Megrendelővel” megkötött szerződéseket „TISZTA OTTHON” nem iktatja, azokat nem tárolja. Az ÁSZF számítógépre menthető a letöltés gombra kattintva pdf formátumban és kinyomtatható. Jelen szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.
2. Igénybe vehető szolgáltatások körének bemutatása
2.1. Az Üzemeltető a http:// takaritasszolnok.hu internetes cím alatt bárki számára elérhető szolgáltatást (továbbiakban: Szolgáltatás) üzemeltet azzal a céllal, hogy az ügyfelek (továbbiakban: Megrendelő) takarítás szolgáltatást igényeljenek az Üzemeltetőtől. Ezt a munkavégzést az Üzemeltető alkalmazásában lévő takarító(k) végzik a honlapon meghirdetett formában és díjszabás ellenében.
3. Szolgáltatás igénybevételének technikai lépései
3.1. A takarítási szolgáltatás nyújtása céljából az Üzemeltető a Weboldalon a Megrendelő részére adminisztrációs felületet biztosít (továbbiakban: Adminisztrációs felület), ahol megrendelést (továbbiakban: Megrendelés) tud leadni a Megrendelő.
3.2. A Megrendelő kiválasztja és beállítja az Adminisztrációs felületen az igényeinek megfelelő takarítási szolgáltatás csomagot, elfogadva a takarítási szolgáltatás ellenértékeként felmerülő szolgáltatási díjat (továbbiakban: Szolgáltatási díj), megadja adatait, majd leadja az így kitöltött Megrendelést.
3.3. A Megrendelő vállalja, hogy a takarítási eszközöket és tisztítószereket a háztartásban biztosítja. Amennyiben tisztítószerekkel nem rendelkezik, megvásárolhatja azt a Takarítási Szolgáltatón keresztül extra Szolgáltatási díj ellenében.
4. Díjazás
4.1. Leadott Megrendelésben szereplő takarítási szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése az alábbiak szerint történhet:
4.1.1. A Felhasználó a megrendelt szolgáltatásért készpénzzel és átutalással is tud fizetni. A megrendelt szolgáltatás ellenértéke a megrendelést követően a honlapon feltüntetett folyószámlaszámra kell, hogy beérkezzen, avagy utólag, az elvégzett munkát követően személyesen készpénzzel az 5000 Szolnok, Verseghy park 8. I. emelet 108-as irodában lévő ügyintézőnél lehetséges.
4.1.1. A weboldalon feltüntetett akciókra a fizetés ugyanígy történik.
4.1.2. Megrendelő elfogadja, hogy lemondás esetén azt a takarítástól számítva legkésőbb 24 órával korábban köteles lemondani a TISZTA OTTHON Ügyfélszolgálatán.
4.1.3 A szolgáltatási díjak megváltoztatásának jogát az Üzemeltető fenntartja. A megváltozott díjakat az Üzemeltető előzetesen közli elektronikus felületein, amelyek az alábbiak lehetnek:
5. Számlázás
5.1. A honlapon történő megrendelést követően az üzemeltető a takarítási szolgáltatásról proforma számlát bocsát ki a Megrendelő részére.
5.2. A takarítási szolgáltatás nyújtása az alábbi formában történik:
5.2.1 A megrendelést követően a Megrendelő minden esetben kap egy megrendelés visszaigazoló e-mailt, illetve telefonon is felvesszük a kapcsolatot a Megrendelővel. Előreutalással történő fizetéskor a Megrendelő emailben egy pro forma számlát kap, amelyet legkésőbb 8 napon belül át kell utalnia a megadott számlaszámra. A szolgáltatás díját készpénzben a JNSZ Megyei Iparkamara székházában lévő I. emelet 108-as irodájában is kifizetheti.
6. Kárfelelősség, panasz
6.1. A TISZTA OTTHON teljes körű felelősséget vállal mindennemű kárért, amelyet takarítás közben a takarító gondatlanul okoz a Felhasználónak. A TISZTA OTTHON a tevékenységgel összefüggésbe felelősségbiztosítással rendelkezik.
6.2. A TISZTA OTTHON vállalja, hogy a takarítási tevékenység során, a biztosítási eseményből származó kárt megtéríti, a többiért – így különösen a bűncselekménnyel okozott szándékos károkozásért – a felhasználó jogosult feljelentést tenni.
6.2.1. A szerződés nem szerződésszerű teljesítésének számít, ha az Üzemeltető által kiküldött takarító a Megrendelő személyes adatainak birtokában az Üzemeltető kizárásával nyújt Takarítási szolgáltatást az adott Megrendelő részére. Az Üzemeltető által közvetített takarítóval a Megrendelő csak az Üzemeltetőn keresztül léphet kapcsolatba és tarthat fenn kapcsolatot.
6.3. A takarítástól számított 24 órán belül a Megrendelő egyoldalú nyilatkozattal jelezheti az Üzemeltető felé, hogy a takarítással nem volt elégedett, kifogásolhatja annak minőségét. Ebben az esetben alábbiak szerint köteles eljárni a TISZTA OTTHON:
6.3.1. Amennyiben az Üzemeltetőt a takarítástól számított 24 órán belül értesíti a Megrendelő, az Üzemeltető a vita tárgyát továbbítja a Takarító felé.
6.3.2. Ilyen esetén a Takarító vállalja, hogy visszatér a Megrendelőhöz, és elfogadható szinten javítja vagy teljesíti az igényelt takarítási szolgáltatásokat.
6.3.3. Ebben az esetben a Megrendelésben igényeltek nem tekinthetőek elvégzettnek.
6.3.4. Az Üzemeltető ebben az esetben nem számít fel újabb, a Megrendelésben szereplő Szolgáltatási díjat a Megrendelő részére (így nem kerül kifizetésre újabb díj a takarítási szolgáltatásért a Takarító részére).
6.3.5. Az Üzemeltető vállalja, hogy közreműködik a megfelelő időpont kijelölésében a Megrendelővel, mely időben a Takarító visszatér az igényelt szolgáltatás helyszínére, és teljesíti az igényelt takarítási szolgáltatásokat.
7. A Takarító (k) kötelezettségei:
7.1. A Megrendelésnek megfelelően végzi el az igényelt Takarítási szolgáltatást.
7.2. Az igényelt munkát odafigyeléssel és szakértelemmel végzi el.
7.3. Megtesz minden szükséges óvintézkedést a Megrendelő tulajdonának elvesztése és/vagy sérülése ellen.
7.4. Az igényelt Megrendelés alapján a Felek által kívánt végeredménynek a lehető leginkább megfelelő módon nyújtja a Takarítást.
7.5. A Takarítás időtartamát hatékonyan használja ki a Megrendelésben szerepeltek elvégzéséhez.
8. Megrendelő kötelezettségei
8.1. Megtesz mindent annak érdekében, hogy a Takarító hatékonyan elvégezhesse az igényelt szolgáltatásokat a Megrendelésnek megfelelően.
8.2. Amennyiben ez irányú igényét a Megrendelésben megjelölte, biztosítja a szükséges tisztítószereket.
8.3. A Megrendelő mindent megtesz annak érdekében, hogy biztonságos munkahelyet biztosítson a Takarító számára.
8.4. A Megrendelő a Takarító által okozott károk tekintetében - melyeket az igényelt szolgáltatások teljesítését követően - a takarítástól számított legfeljebb huszonnégy (24) órában jelezni kell.
8.5 Üzemeltető tájékoztatja a Megrendelőt és Megrendelő az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy amennyiben tisztességtelen piaci gyakorlatot követve, a Takarítóval való közvetlen kapcsolatfelvétel útján próbál a Weboldalon közzétett ajánlathoz hasonló kedvezményes szolgáltatás nyújtást lefolytatni, rábírva a Takarítót a Szolgáltató/Üzemeltető megkerülésére, úgy az Üzemeltető jogosult a Megrendelő regisztrációját haladéktalanul törölni. Üzemeltető tájékoztatja továbbá a Megrendelőt, hogy a Takarítók jogosultak a fent részletezett megkerülésre vonatkozó ajánlatról a Üzemeltető-t értesíteni.
8.6 Megrendelő tudomásul veszi továbbá, hogy az ilyen tisztességtelen piaci magatartásra ösztönző ajánlatétellel a Takarítót gazdasági veszélybe sodorja, tekintettel arra, hogy az ilyen ajánlatok elfogadása az Üzemeltető megkerülésével kötött adás-vétel teljesítése esetén a Takarító súlyos szerződésszegést követ el és anyagi kártérítéssel tartozik a Üzemeltető felé.
8.7 Üzemeltető az ilyen jellegű magatartások visszaszorítása céljából a Takarítónál – a munkaszerződésében is belefoglalt „próba ajánlat-tételeket” végezhet.
9. Módosítások, Megrendelések törlése
9.1 A Megrendelő által kért módosítások és törlések:
9.1.1. A Megrendelő az ügyfélszolgálaton keresztül módosíthatja, illetve törölheti megrendelését, amennyiben azt a takarítástól számított legkésőbb huszonnégy (24) órával korábban jelzi felénk.
10. Kedvezmények
10.1. A takarítási szolgáltató által nyújtott százalékos kedvezmények két típusra oszthatók: rendszeres és eseti kedvezmények. A rendszeres kedvezmények közé sorolható, amikor a megrendelő hetente rendszeres takarítást igényel, ilyenkor minden 6. takarítás árából 50% kedvezményt kap, illetve ha a megrendelő 2. hetente rendszeres takarítást igényel, akkor minden 6. takarítás árából 25% kedvezményt kap.
10.2. Eseti kedvezmény: Egy-egy jelesebb esemény (nyaralási kedvezmény, nőnapi akció, ünnepi hétvége stb.) vagy takarítási dömping (Őszi- és Tavaszi Nagytakarítás, Téli felkészülés, Nyári pihentetés stb. ) árából szezonálisan 10% kedvezmény jár.
10. 3. JÁTÉK: A honlapra fellépő látogatók és megrendelők közül a Szolgáltató havonta 1 alkalommal egy személy otthonában egy alapcsomag takarítást díjmentesen elvégez.
10.4. Ajándék extra kínálása esetén a megadott extrák egyikét ingyenesen lehet hozzáadni a választott alapcsomaghoz, függetlenül attól, hogy egyszeri, vagy rendszeres takarítást rendel a Megrendelő, de szintén csak az első alkalomra érvényesíthető.
11. Weboldal használatával kapcsolatos kérdések
11.1 Megrendelő a Weboldal használata során a jóhiszeműség és a tisztesség követelményeinek megfelelően, a vonatkozó jogszabályi előírások tiszteletben tartásával köteles eljárni. Következésképp a Weboldalt nem használhatja jogsértő tartalmak, számítógépes vírusok terjesztésére, vagy jogosulatlan adatgyűjtésre.
11.2 Megrendelő kifejezetten felelősséggel tartozik Üzemeltető-vel szemben az Üzemeltető által elszenvedett valamennyi olyan kárért, amelyet Üzemeltető-nek a Megrendelő általi szabálytalan és/vagy jogellenes használata okozott.
11..3 Megrendelő az Üzemeltető előzetes írásbeli engedélye hiányában nem jogosult a Weboldalt reklámozás vagy egyéb promóciós célokból felhasználni. A Weboldal politikai célú felhasználása szigorúan tilos.
11.4 Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy az általa a Weboldalra feltöltött tartalmakat Üzemeltető felhasználja, többek között szerkessze, átalakítsa, másolja, terjessze.
11.5 Amennyiben Üzemeltető tudomására jut bármilyen Megrendelő általi szabálytalan és vagy jogellenes felhasználás, úgy jogosult a Megrendelő regisztrációját felfüggeszteni, illetve adott esetben törölni.
12. Záró rendelkezések
12.1. A TISZTA OTTHON és a Megrendelő a szerződés teljes hatályos ideje alatt felelőssé tehetőek annak megszegéséért, és a törvényben foglalt valamennyi jogorvoslat rendelkezésükre áll
12.2. Jelen Megállapodás elválaszthatatlan részét képezi az Adatvédelmi szabályzat.
12.3. Az Üzemeltető jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket módosítani.
Hatálybalépés: 2017. 07. 01.
Munkatársainkról
Minőség
Garancia
Kapcsolat